Aanmaning ontvangen

Veelgestelde vragen

Ik heb een aanmaning ontvangen, wat nu?

Het is belangrijk dat u actie onderneemt om hogere kosten te voorkomen. , doe een , kom langs bij ons kantoor of neem contact met ons op:  of . Zorg, in alle gevallen, dat u uw dossiernummer bij de hand heeft.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

  1. Contant of per pin aan de balie van ons kantoor.
  2. Contant of per pin aan onze gerechtsdeurwaarders.
  3. Door middel van storting op één van onze rekeningen onder vermelding van het dossiernummer. De rekeningnummers zijn:
    – NL05RABO0191653438
    – NL16INGB0002390200
    – NL82INGB0654879591Debiteurenbeheer
    – NL20INGB0682953768
  4. Contant of per pin bij één van de GWK Travelex kantoren onder vermelding van het dossiernummer.
  5. Contant of per pin bij één van onze andere vestigingen:

Rosmalen Gerechtsdeurwaarders, Stadionstraat 26-28 te Breda
Rosmalen Nedland Gerechtsdeurwaarders B.V., Zonnebaan 18 te Utrecht
Rosmalen Gerechtsdeurwaarders Almelo, Twentepoort Oost 61 te Almelo
Rosmalen Gerechtsdeurwaarders Utrecht, gevestigd aan de Zonnebaan 18 te Utrecht

Wat als ik het niet eens ben met (de hoogte van) de vordering?

Ik kan de vordering echt niet betalen, wat nu?

Wat gebeurt er als ik niet betaal?

Waarom brengen jullie kosten bij mij in rekening?

Wat zijn incassokosten?

Wat kan ik doen als ik denk dat de hoogte van de incassokosten niet klopt?

Wat als ik een brief heb ontvangen die niet voor mij bestemd is?

Waarom wordt er beslag gelegd?

Hoe wordt de hoogte van mijn beslagvrije voet vastgesteld?

Wat als ik het niet eens ben met de hoogte van de beslagvrije voet?