Veelgestelde vragen
Ik heb een aanmaning ontvangen, wat nu?
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
- Direct online betalen.
- Contant of per pin aan de balie van ons kantoor.
- Contant of per pin aan onze gerechtsdeurwaarders.
- Door middel van storting op één van onze rekeningen onder vermelding van het dossiernummer. De rekeningnummers zijn:
– NL05RABO0191653438
– NL16INGB0002390200
– NL82INGB0654879591Debiteurenbeheer
– NL20INGB0682953768 - Contant of per pin bij één van de GWK Travelex kantoren onder vermelding van het dossiernummer.
- Contant of per pin bij één van onze andere vestigingen:
Rosmalen Gerechtsdeurwaarders, Stadionstraat 26-28 te Breda
Vaessen Gerechtsdeurwaarders, Lissabonlaan 40, 6135 LE Sittard
Wat als ik het niet eens ben met (de hoogte van) de vordering?
Ik kan de vordering echt niet betalen, wat nu?
Wat gebeurt er als ik niet betaal?
Waarom brengen jullie kosten bij mij in rekening?
Wat zijn incassokosten?
Wat kan ik doen als ik denk dat de hoogte van de incassokosten niet klopt?
Wat als ik een brief heb ontvangen die niet voor mij bestemd is?
Waarom wordt er beslag gelegd?
Hoe wordt de hoogte van mijn beslagvrije voet vastgesteld?
Wat als ik het niet eens ben met de hoogte van de beslagvrije voet?
U heeft een klacht
Wij doen ons uiterste best in onze dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Bij Rosmalen Gerechtsdeurwaarders nemen wij klachten serieus. Uw klacht kan namelijk leiden tot een verbetering van onze dienstverlening. Om uw klacht zo goed mogelijk af te handelen is het van belang dat u zo duidelijk mogelijk omschrijft wat er precies is gebeurd en waar u niet tevreden over bent. Via dit formulier kunt u uw klacht kenbaar maken.
De klacht wordt behandeld door onze onafhankelijke kwaliteitsafdeling. Deze afdeling beoordeelt of een klacht gegrond is. U krijgt zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie op uw klacht.